09:21
תשעה אירועים, למה כמו סקס אוראלי

כל החבר'ה אוהבים את זה מין אוראלי, אבל לא כמעט כולם אוהבים לעשות את זה בעצמך. זה ברור מאוד, זה טיפש לחלוטין זה סביר, במיוחד שכן הם מצפים הבנות כדי לדבר עם כל הזמן לעשות את זה, זה הפך מציצה. מחקרים הראו כי יותר מ -70 אחוזים של גברים מעדיפים סקס אוראלי תקשורת בפועל. מחקר נוסף מצא כי הגברות אשר עוסקים איך אנחנו זמן ייעוץ לדבר, סקס אוראלי עם השותפים שלך, הוא למעשה עדיין מאושר יותר ופחות מדוכא מאשר הגברות שזה לא, בסופו של דבר, הנה עוד סיבה למה סקס אוראלי.

התוכן של המאמר

1 intima יותר 2 אנשים ממש טוב בזה 3 אנשים אוהבים את זה, כאשר השותף שלהם הוא טוב במין אוראלי אין הגבלות 5 זה כל כך אומר שאתה מרגיש כמו כולם יודעים מסיבי 6 זה סוף סוף עושה את זה הגברת, בסופו של דבר, מרגישה כמו ההתחלה, מינית 7 זה אפשרי להתמקד במתן ולחנות הנאה 8 תחושת ביטחון 9 גברים תקף את הנשים, מי, לשים את זה בעדינות, לעשות את זה מציצה

כשזה מגיע ל סקס, לפעמים, באופן כללי, זה יכול להיות קשה להבין מה זה עבור אדם אחר או למה אנשים שמחים עם דברים מסוימים במיטה, אפילו במקום לא אכפת לנו מסכים עם זה. מציצה, לא משנה איך אנחנו מביעים, איך זה נפוץ, לא בהכרח לא יוצא מן הכלל. אנחנו יודעים כי הרוב (אם כי בהחלט לא רבים!) בחורים אוהבים לקבל את זה.

יותר intimi

באופן טבעי, לא כל כך הרבה קשר חזותי, אבל זה סוג אחר של תקשורת. אולי העובדה כי הרצון לומר לעשות שותף נחמד זה קצת במידה לא כל כך פיזית כמו תשוקה רוחנית. ב החברה, שם אנחנו בדרך כלל להימנע עירום גוף האדם, נדרש פגיעות כלשהי ואמון כדי לאפשר גם לאדם להתקרב לשלך חצי איברים.

בן אנוש זה טוב ב 2

כאשר הגברת סוף סוף מביאה את הבחור לאורגזמה עם כמה מאיתנו מתייעצים, סקס אוראלי, הוא מגביר את ההערכה העצמית שלה. היא לא רק הופכת להיות בטוחה לחלוטין ביכולותיה, טוב, היא תומכת בעולם העבודה הזה, כפי שכולם מובנים, על ידי כל בחור שחווה אי פעם אורגזמה. אנשים באמת באמת אוהבים את זה.

יכולות טכניות מצוינות יש צורך להביא לסוף, כפי שכולם מובנים, לפחות כמה שותף, אבל בהתלהבות הראשית ורצון לרצות.

אנשים כמו אנשים, כאשר השותף שלהם הוא טוב ב sex3 אוראלי

כמעט לא משנה מה הגברת היתה עם חבר 'ה שלא היה לו מושג שהוא נראה שם. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל מתי הגברת בסופו של דבר תפסה כמה חושבים על מי שיודע איך לעשות cunnilingus, היא רק מנסה לשמור אותו. אין דבר טוב יותר מאשר בחור טוב בעל פה מִין. הכל כבר מזמן לדעת מה אתה באמת טוב בזה, להיות משוכנע, השותף שלך יירד תודה לך, ואז אתה רק צריך פשוט להירגע ולקבל הנאה.

אין הגבלות 4

סביב סקס אוראלי בדיוק טאבו יותר מאשר סקס רגיל.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה היא מורכבת מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל לא טרחו בפומבי להפגין נשים וילדים. זה יעיל יותר כדי להזמין eSquiten, אחד יהיה להקצות את המיקום יהיה לאסוף חברה מצוינת.

עבור חלק זה נראה אסור, מלוכלך וגס סקסי. רוב הגברות למצוא כיף ומרגש את מה שפניהם, לשים את זה בעדינות, לטבוע ב perineum של הבחור, שהם אוהבים אותם, ומפני. כאשר הבחור מוצא כזה ??גברת שלא רק אוהבת את זה כדי לקבל, טוב טוב בזה, הוא כאילו הוא זכה בקופה סקסית. הוא אף פעם טארז מ Mitinos. בכל פעם ב -1 בפעם הראשונה, ובכל פעם שזה עושה את זה ברכיו רעדו.

דירות דיסקרטיות

זה עושה את זה בעדינות, להרגיש חזקה 5

כאשר הגברת עושה מציצה, נראה שהיא מרגישה שאיש חייל חסר אונים בידיה, וזה יפה מצחיק בצורה מינית ודומיננטית. כולם יודעים שזה הכוח שבו אתה נהדר אתה מבין שהאדם אוהב סקס אוראלי בביצועים שלך. לא הרבה מי יודע מה זה שווה נחמד זה הכיבוש זה למה סקס אוראלי.

זה עושה את זה גברת, באופן כללי, מרגיש כמו סקסי

נהדר כאשר הבחור אוהב לעשות kunilingus. בהחלט, ראוי להזכיר כי ככל שזה יועבר על ידי זה, יותר, זה נעשה שמח בת זוג. זה מאפשר לך לשחרר כל טיפול ופשוט להשקיע זמן. זה גם נותן תחושה של מין עצמי הנערה כשהיא יודעת את זה נותן לו הנאה בתמורה. כאשר הוא אומר שמח עם מציצה, זה גורם לגברת להרגיש מתרגשת והיא גם רוצה לחזור.

פחית להתמקד במתן ולקבל הנאה 7

היתרון יוצא הדופן ביותר של סקס אוראלי הוא, זה אפשרי, באופן כללי, כדי לאפשר לעצמך להיות זמנית להיות אגואיסטי.

במקום לדאוג להנאה הדדית ולשאול את עצמו, אם השותף הוא מצוין, אתה יכול פשוט להירגע ויש לי זמן לבלות זמן. מאוחר יותר, כאשר מגיע הזמן, בסופו של דבר, להחליף, אתה מאושר, לעשות את אותו הדבר עבור שותף.

מרגיש אמון 8

שום דבר פשוט מרגש, כמחושה של ביטחון מהשותף שלך. כאשר הוא עשוי להרשות לעצמו אז סוף סוף להירגע לא לחשוב על שום דבר, רק bapped על ידי מה שעושה ליידי ורק להתרכז בהנאה.

גברים ערכים חוקיים, אשר, לשים את זה בעדינות, להפוך אותם מציצה 9

בעולם הזה, הרבה בחורים וגברות שאינן אוהבות סקס אוראלי, הם לא אוהבים להגיד את זה או שהם פשוט לא בסופו של דבר לעשות את זה בכלל.

ליישם חלומות אישיים בישראל, במקרה שאתה אשה אלגנטית מרוסיה. ללמוד בישראל כיום בתחום הפנאי. המראה של ליידי מודל יוצע לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל כדי להרוויח מ 5500 $ לחודש.

האם אתה רוצה לשנות את המין שלך לנסות להוות "69" או לחתוך. לשבת על הפנים של הבחור נראה אפילו יותר נעים ומרגש מאשר רק לשכב על הגב. לתפוס את המיטה ולמשוך! תארו לעצמכם עובדה אחת על מה זה מדהים, יש כוח כזה על השותף.

Просмотров: 85 | Добавил: kaylinco8ca | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar