03:46
מהו אורגזמה, התנאים המוקדמים שעבורו זה לא, ממש מגיע?

האם שלחת את תשומת הלב כשזה מגיע לדבר על מה זה אורגזמה, התוספת הבאה למילה "נקבה"? בזמן אם אתה יכול לשמוע דיון בנושא הנאה זכר, למעט פנימה הקשר, כמו הרבה מאיתנו מתייעצים, סקס משעמם הגיע עם שותף קבוע או אוניברסיטה עם עוצמה בכלל.

התוכן של המאמר

1 מה זה "אוֹרגַזמָה"? 2 מהמקום שבו אנו אנחנו לוקחים אורגזמה? 3 שלטים אוֹרגַזמָה 4 תנאים מוקדמים, שעבורו הוא לא בא 5 מלחציים פסיכולוגיים ומתחמים 6 תנאים מוקדמים פיזיולוגיים

אמנם גם גבר בכלל לא, בסופו של דבר, מגיע לפריקה. ישנם תקריות שונות, כי גם כמה נשים שייכים למין עם בחור של הצרכן. הם לא נוטים לבדיקות, לעתים קרובות הם משקרים לחלוטין ללא הביטוי הקטן ביותר של היוזמה.

תארו לעצמכם חלומות אישיים בישראל קל כאשר אתה אישה אלגנטית מרוסיה. לעבוד בישראל כיום בתחום הפנאי. בנות מודל מראה הצעה לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל, אתה יכול להרוויח חודש מ 2600 יורו.

זה ישן טאבו עושה נזק גדול ונערות, חבר 'ה. הם בהחלט לא מוכרים לא רק בנושאים של אורגזמה ופיזיולוגיה משלהם, אבל אפילו לא מוכן להגן על החוויה המינית הראשונה.לפיכך סכום עצום כל כך בני נוער הריונות, רמה גבוהה של זיהום של הצעירים דוֹר.

אוכלוסיית העולם הציבורית המאה הארוכה הוקמה עם הטיה שהגברת לא צריכה סוף סוף לקבל הנאה מההתנהגות, בעבר הזמן נמצא במציאות של המודרנית חַיִים. מאות רבות גם שנים גם נשים יכול לתפוס או לחתוך clit, אשר ישירות הוא גם אחראי להשגת הנקודה הגבוהה ביותר של הנאה ונעימה רגשות במהלך סקס.

בכמה שבטים, גם מדינות הדת של אסלאם גישה כזו היא בעבר זמן. באופן מפתיע, 20 המאה ה -1, פתוח גישה לאינטרנט לפחות מידע, והגברות נמשכות, באופן כללי, כדי לשכנע כי חוסר אורגזמה הוא בסדר גמור.

בואו כרגע בפירוט רב יותר כך יהיה לנתח את זה כמה מאיתנו לבד אומר, נושא מיוחד. כמעט תמיד כישלון טמונה אפילו לא במבנה ותכונות של הגוף הנשי, אבל בראשה ובתפיסה תהליך וגברים בכלל.

מה קרה "אוֹרגַזמָה"?אני

כדי להבין את המהות של השאלה, אנו נותנים את ההגדרה האנציקלופדית של אורגזמה, לא משנה איך אנחנו תמיד מדברים עם מי שלו נבדק: גבר או גברת. אורגזמה היא הפסיכופיזיולוגי המסובך ביותר התהליך המחובר הוא איך הוא הוקם להיות לידי ביטוי ישירות עם הפעילות, כפי שנהגנו לקרוא, המוח של אדם. מֵאָחוֹר השחרור מתאים לאזורי העונג, אשר נמצאים רק בראש מוֹחַ.

להיות ברור יותר, בואו לתת דוגמה היא 100% לא קשור לחיי מין. נניח כשאנחנו אוכלים משהו מתוק, בין אם זה שוקולד או קוקטייל חלב, במוחנו גלוקוז נכנס. לאחר מכן, זה לוקח איך אנשים רגילים להביע, תהליכים פיזיולוגיים קשים, אשר מוביל לייצור של אנדורפין - הורמון אושר. אותו המצב קורה כאשר אנו מקבלים חדשות לא צפויות.

אותו הדבר מתרחש לבסוף למוח כאשר אנו נלהבים מהכיבוש הקיצוני, למשל, קופץ עם מצנח או שאנחנו נמצאים במסלול החופשי על אופניים או קארה. דם מייצר אדרנלין, התורם להופעתה של מנה גבוהה של אנדורפין. שני ההורמונים האלה הם זרזים חזקים.

מכאן, איך לבוא לידי ביטוי, תלות גדולה כל כך גדולה בסוכר או, כמו הרפתקאות קיצוניות, נסיעות והסיכון הם הנהיגים. זה יהיה רע אם לא הבחין במה שאנחנו רק צריכים להרגיש מאושרים, זה נותן לגוף הזדמנות להירגע ולשחרר קיטור, מעונן ימים ארוכים בעבודה או ללמוד. נערות ליווי בהרצליה

בזהירות, לאחר קריאת המאמר 100%, ספינינג ופיכוח, אתה מסתכן לגלות איזה אורגזמה אלימה אמיתית. וזה, כפי שאתה יכול להבין מהדוגמאות שלנו, יכול להיות יותר תלות ורוחב של כל חייך.

הירי יכול להימשך שעות המובילות לפציעות איברי המין, אין זמן יש מקום איך כולם אומללים, אורגזמות מתוקות.לא רק שווה ליצור את העולם שלך על מהו אורגזמה המבוססת על סרטים פורנו, סיפורי מעילה חברות או טיפים פורומים. הטוב ביותר דרך להבין את השאלה ובסופו של דבר לקבל הנאה מתאימה - לעבוד עם הגוף שלך, שותף ומוח טבעי. ואפילו לא צריך להיות טיפש על מה שהם רואים, מידע זה הוא מאוד, כמו רבים מתבטאים, הרבה, ואתה לא יכול להתמודד לבד - מגע סקסי טוב.

תארו לעצמכם עובדה אחת, כי מצד שני, ולא גבר אוהב סקס לעתים קרובות, זה הפך, משנה את השותף, זה נחשב בדיוק איך הרגיל.

מיידן, זוכר - סקס אהבה לא מתבייש. שינוי הגברת התפיסה מגמה, פמיניסט פתוח התנועה פשוט נראה להילחם על הגברת הנכונה בהחלט להצהיר כי היא לא צריך זמן רב, ולא שהם לא רוצים אותם.

איפה אנחנו אנחנו לוקחים אורגזמה?2

כמעט כל הנשים חושבים בצורה שגויה איזה אורגזמה. אירועים למסה הזאת. ב בתי הספר של הפדרציה הרוסית אין הרבה הרבה, איך כולם נמס, החינוך המיני מובן בני נוער. באמת, כמעט בכל המשפחות נושא המין עם ילדים לא נדון. במצב כזה שותף רק יכול בקלות לאבד את הרצון לקבל ולספק את ההנאה של בחירות עצלות.כשבעים שבעים אחוזים הגברות של ארץ כדור הארץ מוכרות בגלוי כי הם רק חווים אורגזמה מעת לעת, או שהוא לא ידע את זה בכלל. שלח לעצמך עובדה אחת שיש קטגוריה נפרדת נשים שנקראות פריגיד. צריך לומר כי אחוז שלהם הוא זניח על 2.

מה לקרוא על אורגזמה. יש לציין כי רובנו אחראים על שלהם נושאים אסורים היו צריכים להתמודד עם כמה מאיתנו התרגלו לרשת ברחבי העולם. אלה שחכמים יותר, הפך, באופן כללי, להבין בשאלה של עומק: לקרוא מאמרים מדעיים, ללמד את העולם מומחים ומומחים.

אבל מי אנחנו מרמים, בני נוער, עם הרצון להגיע לאמת בשל כמה לחשוב על, מקורות חמוץ, יחידות. הכל כבר זמן רב ידוע לקיים יחסי מין עם מין תודה סרטים פורנוגרפיים לדיונים של דיאולט בפורומים. ואפילו לא צריך לקרוא את זה את המסקנה - אנחנו לא עלו במקורות של התהליך, מנסה סוף סוף ליישם את nom מישהו אמר אנונימי באינטרנט.

המשימה שלך - ככל האפשר אוננות, אתה יכול גם עם שותף, וללא עזרה של אחרים.סקסולוגים אפילו ממליצים לעשות זה מול המראה. אחרי הכל, גבירותי כמעט אף פעם לא מסתכלים על המין שלהם איברים, בעוד גברים רואים את כל היום שלהם לא פעם אחת.בלתי צפוי כפי שחווית לראשונה הנאה הגבוהה ביותר.

למה?

כן, הכל פשוט - שחקניות פורנו סקס, באופן כללי, הוא העבודה הרגילה. יש מיומנויות נהדר בתחום זה הרכבה, מאות טכניקות וטריקים שונים כדי להראות את הצופים מושלמים תמונה של סקס.

גברים, למשל, לעתים קרובות מורכבת בשל העובדה כי ב פורנו יחסי מין יכול גם שעות האחרונות, ואת שלהם קטעים משלו, כפי עומד, מעת לעת מספיק במשך 5-10 דקות. להירגע, רק את המין שלך היא הנורמה. שחקני סרטים נראה מסוגל לקחת הפסקה, וזה טבעי סיבות לא תוסיף את יצירת המופת עצמה. כולם ברורים שהחבר'ה צריכים לשתות תכשירים ו לשים נעליים שיכולות להרחיב את זמן הקמת.

חושב שזה נהדר? על אותו המקרה, טריקים דומים לספק לגברים-שחקנים, אי נוחות נורא, ו פעמים ותחושות כואבות מסיביות.

אותו דבר הוא נקבה חלק מקבוצת המשחקים. תקף, בהתאם לרמה של ליבידו ואת המאפיינים של הגוף, כמה בנות יכול לקיים יחסי מין עם שמחה בעצמך. בהחלט, ראוי להזכיר כי לפעמים הם צריכים להיות, להשתמש חומרי סיכה מיוחדים לא להרגיש כאב.

חושב שהם להגיע בזמן אוֹרגַזמָה? כפי שיש לך התגלות כזו לא נכון. הם יכולים להיות נפלאים לחקות הנאה.שם, באופן כללי, נראה, למשל, Nymphomanka? אחרי הכל, הליבידו יתר על המידה ואת הרצון הלא-להפסיק לקיים יחסי מין מוסקבה ובכל מקום נובע גם מהורמונים ופעילויות כראש המוח. גבירותיי שבבעלותה כי היא הוקמה, שנקרא "ליבידו זכר", רוצה להשיג אורגזמה כל הזמן. לא מספיק מי יודע כי אי עמידה בשיטות הגנה מפני מחלות, מועבר על ידי המועבר מינית, שינוי תכופים של שותפים, חוסר ספות ביחסים.האם אתה מבין שכמעט כל הבנות, איזה מין רק רוצה לעתים קרובות רבים סובלים ולסיים את חייהם הִתאַבְּדוּת? העובדה היא שהחברה מאשימה את תשוקתן, המצאת כל חדש מסגרת מוסרית ומגבלות.

שלטים אורגזזזמה

בזמן האושר הגבוה ביותר חלקים מסוימים או כל הגוף של מיידן להתרחש דחיסה רגילה, עוויתות תזכורת. כמובן, כולנו יודעים היטב מה, אגב, כמעט כל הגברים יש הגוף גם מתחיל לזוז uncontroll.

להבין את הדבר הרגיל - אורגזמה יכולה להיות שונה מאה אחוז. כרגע, למשל, כל הגוף שלך סחוט, אפילו הציגו סוג של גשר ולחץ. מחר תקבל 100% אורגוזיס. כל הגוף להירגע, כמו במהלך השינה, והרגליים יהפכו רטובות.

כל אלה סוגים של אורגוזיס, אשר אינם משפיעים על עצמו. יש לציין כי אותה גברת נראה צורות שונות של הנאה, וזה נורמלי.

יש אפילו נשים שאורגזמה יכול להפחיד את החול. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל הם מתחילים להתעוות בלתי נשלט, להפוך את ראשיהם בכיוונים שונים, מנופפים ידיים וצעקו את הביטויים והצלילים לא ברורים. אישור עצמם, הפחיד כי הבחור נראה להיעלם לאחר סוג זה - אל תפחד. עדיף לרמוז מראש לשותף כי בזמן הגבוה ביותר הנאה שאתה יכול להתנהג בפרט.

לעתים קרובות גברים ניסיון הנאה פראית איך המוסד היה מסוגל להביא את הגברת שלהם כל כך בולט אוֹרגַזמָה. באמת, לא לדאוג, הוא עדיין סוף סוף להרגיש גאווה מאשר סיוט ו אִי שְׂבִיעוּת רָצוֹן.

במהלך שרירי האגן אורגזמה למטה כדי לדבר. כולם ברורים כי יותר, כמו אנשים רבים באים לידי ביטוי, צעירים, במיוחד אלה שאינם ילדה, השרירים האלה מספיק אלסטי וחזק. במקרה זה, כ 2-3 נראה מסיבי קיצורים מוחלפים בכמה דהייה.

גבירותי שילדו קיד או לשלם לא ממש תשומת לב לעבוד עם שרירים אינטימיים לעתים קרובות יותר חווה אחד החזקים ביותר SPM, ואחריו קצת חלש. אתה רוצה את האורגזמה שלך רק, באופן כללי, התגברו משנה לשנה? האם השרירים האינטימיים שלך.

בלידה מקצועית חלום לעבוד עם אנשים עשירים של ישראל. הם בהחלט לא מעודדים ועדינים. עם זאת, זה בדרך כלל לא מאוחדים הצדדים הטובים בעבודה.

לזה לעיתים קרובות לעסוק בספורט, לעשות קבוצה מיוחדת של תרגילים, לעתים קרובות האם יש לך יחסי מין עם שותף.

תנאים מוקדמים, אשר זה לא מגיע 4

לבסוף סיימנו את אורגזמה כזאת. ראוי לציין כי הזמן הגיע לדבר על סיבות תכופות יותר מה יש לך את זה, בסופו של דבר, לא ולא זה היה. ולבסוף, אתה יכול לקרוא את המאמר הזה ישירות כי פעם אחת לפני זמן רב, אורגזמה ביקר חדר השינה שלך, אבל כבר לא חזר לשם.

מלחציים פסיכולוגיים וקומפלקסים 5

זכור את העבר שלך עָנָיו. באמת יכול להיות בך את הקומפלקסים שפותחו, לספר על איך אתה עוסקת בזלזול במין. האם אתה מרגיש חופשי למראה שלך ומיותר שלך מִשׁקָל? זוהי טעות נשית נפוצה מאוד.

במהלך מין, האדם לא שואבת תשומת לב להנחת או קיפול על הבטן. הוא עקרוני כי שניכם תיהני של התהליך. בהחלט, ראוי להזכיר את מה שאתה לא יכול להירגע, לחשוב על זה? התחל עם שינוי סגנון, פשתן יפה. עבור האפשרות האחרונה שאתה יכול לשלם אור, ניסיון משחקים סקסיים עם עין.

תנאים מוקדמים פיזיולוגיים 6

אנו מחלקים אותם לשני סוגים: לאחר הניתוח והאישי. במקום זאת אין לך כל כך מזמן היה פעולה של תוכנה כמו הרבה מאיתנו התרגלו לקרוא, חלק נקבה, או בסופו של דבר חווה סיפוק אמהות - לתת שרירים זמן תחתית האגן על השחזור. אל תדאג שהאורגזמה עזבה את הבית שלך בעפעפיים אינסופיים. בעדינות להתחיל לעסוק, לבנות את הגמישות ואת הטון של השרירים. בהכרח צועק עם חובש. הוא ימצא סוף סוף קבוצה של ויטמינים, יגיד הדרכה אפשרית.

נראה כי תנאים מוקדמים אישיים מופחתים בורים טריוויאלי של הגוף. אין ספק, ראוי להזכיר כי כדי להתגבר עליהם, יהיה לך זמן רב ברצינות, לשים את זה בעדינות, לומד את עצמך.PornFils פשוט לכפות מודל מסוים של התנהגות במהלך יחסי מין. הגברת הנפוצה ביותר שלהם, לשים את זה בעדינות, נראה יופי מטורף, אשר גם מנסה לספק את האיש שלה. שים לב כי הוא כל הזמן גונח ברציפות, רעד מתוך הנאה, אם כי השותף נראה כך לדבר עושה את אותו הדבר כי החבר שלך. רק הנה הדבר המוזר כדי לדבר, אתה לא נראה רגשות כאלה.

בעצם זוכרת את הרגשות האלה, להבין באילו נקודות אתה נעים יותר לחיבה ולגעת. ואפילו לא צריך לקרוא שמישהו מגיע לזה נשמה, מישהו מספיק ידיים, כמה צעצועים להשתמש. יש אפילו מי יודע איך לקבל אורגזמה מ איך אנחנו עקביים איתך, דחיסה מסיבית של הרגליים ואת הישבן.

איך אתה לומד לחשוב עצמו, לשים את ההנאה האישית שלו במקום הראשון, חיי המין שלך ילך לרמה חדשה. לא לפחד שאתה נראה לגנות שותף. יש לציין כי הולם זכר העונג שלו יכול להביא 10 פעמים יותר תַעֲנוּג. כולם יודעים שבדרך זו יש לו סומו מצוין, והוא מדויק מגיע לשיא, חנלני מתגעגע אליך קדימה.

ויקטוריה פומנה

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות כדי לפתור קשיים בחיי מין.

חבר 'ה עבור פרס של אורגזמה דורש פחות זמן מאשר נשים. גברים בדרך כלל בהצטיינות ב 2-3 דקות מתחילת יחסי מין, בעוד מיילים נדרשות לפחות 7. שלח לעצמך עובדה אחת כי הדרך הרלוונטית לפתור את העסק הזה היא לשלם מספיק זמן prelude. לא רבים שיודעים מה הטיפול הראשוני יעזור לגברת להירגע, לכוונן בדרך המתאימה. 15-20 דקות של פרלוד Doszolit להפחית באופן משמעותי את הזמן כי הנערה צריכה להידרש עבור פרס אורגזמה. בתהליך של חדירה, יש צורך גם לעורר ככל הנראה כמה באים לידי ביטוי, אזורי גבירות ארוגני - מ 1, כמו ראש, חדירה נרתיקית יכול, זה הפך, כדי לסיים רק 20% נשים.

Просмотров: 750 | Добавил: kaylinco8ca | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar