03:47
מה יכול לקלקל את ההדפסה הראשונה של חסות על התוכן

אנשים, כך יש לנו גם יתרונות וחסרונות. בתאריך עם גבר, הנערה מנסה להופיע את הצד הטוב ביותר, במיוחד אם אנחנו מדברים על פגישה עם חסות פוטנציאלית. למעשה, הכל צריך להיות מושלם, רק לך לסמוך על המשך היחסים.

תארו לעצמכם את המצב, פגשת הבוס הפוטנציאלי ואת סוג של איכשהו, כפי שהוא היה מרוצה כולם, היה חמוד ודיברתי, אבל בסופו של דבר לא התקשרתי בחזרה. מה יכול להיות הסיבה? יש דברים שעליו אפילו בנות אפילו לא חושב, אבל הם מסוגלים להרוס את הרושם שלך לחלוטין לאכזב אדם, ואפילו לגרום סלידה. הוא לא יאמר עם זה בגלל התלמיד ואת טקט. התוכן שווה אילו נציגי מין חזקים מושכים תשומת לב מיוחדת.

א.שְׁפִיוּת

בתאריך, אישה צריכה להיראות ללא דופי. אין פריחה בעור, איפור משומן ולתת לאלוהים כדי לסגור את הציפורניים. הרושם הראשון הוא החשוב ביותר. הוא חייב לראות שאתה באמת אישה מפוארת שמגיעת למקום לידו. בגדים ונעליים חייבים להיות נקיים. איך לא לסובב ולהגפש חייב להיות עד. תמיד צריך להכין בזהירות עבור תאריכים ולא לפגוש אחרי עבודה או אימון.

2.ברכה

אהבת הנשים להופעות חזקות ובהירות יכולה לשחק איתם בדיחה זין. ובכן, הם לא אוהבים גבר עם אישה לבושה בנליאיצקי המתלה על עצמם ועל שרשראות, עגילים ושלושה צמידים ביד.

השמלה הדרושה בקצרה, טעם טוב, שקט, עדיף פסטל צבעים. אם אתה מפחד לעשות טעות, ואז לתת את העדפת סגנון העבודה - זה גרסה win-win. אם יש לך טעם רע, לא מרגיש חופשי לחפש עזרה עם סטייליסטים. אתה תמיד צריך לבקר אירועים חשובים, פסטיבלים סגורים ומגדלים חילוניים, ולכן אי אפשר לכפות על גבר להסמיק לחברים ועמיתים בהופעתך. להראות לו שאתה באמת מגיע להיות לידו. נערות ליווי בהרצליה

3.פסולטיינות וגסות

אם, במשך זמן רב, היית "חזק ועצמאי", אז אתה מתכוון לבד, זה יכול להשפיע על מצב התקשורת שלך. כמה נשים לא שם לב איך הדמות שלהם הופך להיות קשה יותר, ולכן לעתים קרובות לפרק את גסותו ואת פסולציה, בהתחשב בכך הביטוי של כוחם הפנימי שלהם.

אם אתה יוצא לתאריך עם חסות, אתה צריך לבחור קו שונה לחלוטין של התנהגות, גם אם הוא סותר את הטבע שלך. אתה לא צריך למהר עם ביטויים "תן לי לקבל את מה שאני מתכוון". אם אתם מחפשים בחור או בעל, אתה יכול לחשוב על זה, אבל מחפש את נותן החסות, אתה חייב בתחילה יש גישה אחרת. גברים עשירים לא מבקשים "שותף שווה. הם צריכים בחורה חמודה, חיבה וחביבה עם מי הוא ינוח מן הנשמה יהיה להתאושש רגשית.

4.להרגיש

אפילו הבושם יכול לקלקל את הרושם שלך. אלוהים אוסר כי הוא מרגיש זיעה, חתולים או מזון. בשמים גם שווה לבחור בזהירות. שום בשמים אובססיביים ומצביעים. עדיף לבחור משהו נייטרלי ורענן. הריח חייב לגרום לרצון להתכנסות פיזית ולא לדאוג לנציג את המין החזק, ואף יותר סלידה.

חָמֵשׁ.הפגנת אדישות

משחק "מלכת השלג" על תאריך עם חסות - רעיון רע. אל תעשה יותר מדי עם מסתורי ולא נגיש. החסות הפוטנציאלית יכולה לטעות לפרש אותו ולחשוב שזה לא מעניין בשבילך בכלל.

6.מרכנטיטיביות

דבר מובן, כי רוב התכנים מעוניינים החסות של כסף והרווחה שלה. והוא גם חודר לו, אבל הוא לא צריך להפגין בבירור את התעניינותו בשכר שלו ולשאול איך לסמוך על כמה אתה יכול לסמוך על חודש. במיוחד בתאריך הראשון. אם אדם עצמו לא מתחיל לדבר על כסף, לא להתחיל את הראשון. דיאלוג זה ניתן לדחות לתאריך השני או השלישי.

7.תמונה של הקורבן

באופן כללי, גברים לא אוהבים נשים של בעיות. אל תנסה על התמונה של אנשים עם חזרה ולהתלונן על משהו. למה להתחיל להיות מוכר שלילי. אם כל תאריך אתה הולך לגנוח, לרוץ או לשים אותך כקורבן, זה לא יהיה בבירור לתרום לעובדה כי לאדם יהיה את הרצון לקבל עסקים איתך. למה זה צריך בעיות נוספות? אלה מועמדים מוצלחים רבותי יהיה לסמן מיד.

להיות בנשמה של גברים, אתה צריך להיפטר מכל הפערים האלה בהתנהגות או בתמונה שלך. על משהו שלא יכולת אפילו להיזהר, אבל החסות הפוטנציאלית בהחלט תבחין בו, אפילו לא משמעותית בהתחלה, ובסופו של דבר, תשפיע על החלטתו.

Просмотров: 552 | Добавил: kaylinco8ca | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar