03:45
דרכים להצליח ולקבל הכנסה יציבה

בעוד שאחד מנציגי המין היפים מהגיל הצעיר מתכוננים להקדיש את עצמם למשפחה, לפגוש אדם אהוב, אם כי בחור עני, בנות אחרות חולמות על חיים יפים, שם הם לא צריכים לספור את המשכורת של אגורה וקיים באשראי. אם אתה מרגיש לגבי בנות אשר חולמות לפרוץ את העוני ולקבל את רמת החיים כי הוא ראוי, אז אתה צריך למקסם את הסיכויים שלך להיות עצמאית כלכלית.

להגדיל את ההערכה העצמית

אם אתה רוצה לתקשר עם אנשים מוצלחים, אתה צריך להתאים את הרמה שלהם. אתה צריך ליצור מעגל חדש של תקשורת, לעשות חינוך עצמי, ליצור את עצמך תמונה של גברת מוצלחת. להשתתף בתערוכה, ללכת למצגת, ארוחת ערב לפחות לפעמים במסעדות יקר יותר כדי לראות איך נשים של מעגל אחר מתנהגים. ייתכן שיהיה עליך להירשם לקורסים משחק, אמנות אורטיבית, ביקור מעצב, ללכת סלון היופי להיות מוכן להיפגש עם "שקיות מזומנים".

השתמש בחלל האינטרנט

אם אתה גר בעיר קטנה, זה יהיה קשה לך למצוא במקום של עבודה תשלום גבוה או חסות. אם יש כמה יזמים בקצוות שלך, הם בהחלט יש נשות, פילגשים, תוכן זונות מתמדויות. תחשוב על עצמו, שם אתה פוגש אדם מכובד כאשר טולסטוסואום משמשים לנוח איביזה ואתרי סקי בינלאומיים, ואתה בארץ ובאגם מקומי עם בקבוקים ריקים מפוזרים סביב סביב. אבל זו לא סיבה להוריד את הידיים. למעשה, יש לך עולם שלם של עשיר, אשר מחפשים בחורה יפה לתקשורת קרובה.

הצבת מודעות על אתרים מקוונים עם הצעות שירות ליווי, למלא פרופילים על אתרי היכרויות. לעשות תיק מקצועי עם תמונות מצוינות שיציג את כל האטרקטיביות שלך, כך האיש מיד מבין, עם מה יופי הוא צריך לבזבז זמן יחד. מיד להצביע על השאלון כי הוא מוכן לזוז אם כרטיסים ולינה משלמים. נערות ליווי בהרצליה

ברור לתאר את המשאלות שלך עבור היכרות חדשה, כך שאתה לא צריך לחפור שיחות מן החבר 'ה קבצנים אשר מחפשים בנות להשתמש בהם. אתה צריך לסרב הרבה גברים עד שאתה קורא לזה שאתה מחפש - מוצלח, עשיר, נדיב, מוכן לשלם את הרצונות שלך.

אשתו או עיצוב

לא לסמוך על כך המיליונר ייקח אותך לאשתו, להתאהב בחורה פרובינציאלית במבט ראשון. לרוב, גברים מוצקים המחפשים ילדה לתקשורת, כבר מזמן נשואים, אין להם פילגש אחת והם לא הולכים להשתנות באופן קיצוני בחייהם.

אפילו אפילו להכיר רווק עשיר, הוא אי פעם מתחתן את בתו של המשקיע שלו. הזדמנות אמיתית לקבל רשות לערער - זה הופך להיות התוכן שלה. עשיר Papika אוהב להרגיש כמו בדוגמת על ידי הילדה מן החילוץ החיים החילוניים האמיתיים עם מסיבות רועשות, נסיעה Resorts זרים, קניות בחנויות הטובות ביותר.

כיצד לשלב טהורים... כמו בנות עבדים...

להגיע לתוכן לעשירים היא האפשרות הטובה ביותר עבור הילדה שרוצה לברוח מהבית ולהתחיל מאפס במטרופולין. לא תהיה לך מכרים בעיר זרה כדי לקבל תמיכה, תצטרך כסף להשכרה דירה, רכישות יומיות עדיין לא מסדרים לפחות עבור איזה סוג של עבודה.

אם אתה מוצא חסות, זה ימשיך עם הסדר. אתה לא צריך להישאר תחת טיפול של אדם עשיר, והוא עצמו בקרוב לשנות את התוכן שלו צעיר יותר. כאשר אתה מרגיש בביטחון בעיר לא מוכרת, אתה יכול לחפש עבודה לעשות עבודה טובה.

איזו עבודה אתה יכול לקבל בחורה ללא חינוך

זה לא על הנחת מוצרים על המדפים בסופרמרקט הקרוב ביותר. למען עבודה כזו, אתה לא צריך לעזוב מקומות ילידים. אבל תהיה לך הזדמנות לקבל הכנסה קבועה על ידי הגדרת בתחום הליווי והפנאי. אתה לא צריך חינוך, ניסיון, כישורים מקצועיים. אם תבוא על פי הפרמטרים, תוכלו לעבור את מהלך הלימוד ואתה יכול לעבוד במתמחות.

אתה יכול למצוא משרות פנויות זמין באתרים שבהם סוכנויות סנואינג, סלוני עיסוי, מועדוני רצועת ממוקמים. תוכל להיות לנסח וללוות לקוחות מוצקים, במיוחד כאשר יש לך כבר ניסיון עם אדם מאובטח.

אם יש לך מספיק פלסטיק, להתחיל קריירה חשפנית. עבודה במועדון לילה, תקבל תשלומים יומיים בתוספת עצות טובות. או לנסות את עצמך כמעסה. מקצוע זה תמיד ביקוש.

אתה אפילו לא צריך להישאר באותה עיר. מעסיקים רבים מוכנים לשלם עבור המעבר, לשכור דירה, כך שאתה לא צריך להוציא כסף. בנוסף לעבודה גבוהה, תוכל לרכוש היכרויות רווחית ולבנות קריירה נוספת.

ואם אתה מרגיש די משוחרר מרגיש חופשי למצלמה, לנסות את עצמי מודל מצלמת אינטרנט. תשלומים יומיים, הכנסה גבוהה יציבה, היכולת לשפר את המצב הכלכלי ובאותו זמן לבלות על עבודה במשך כמה שעות בשבוע - האם אתה לא חולם על זה?

יום אחד אתה הופך לדודה מוצקה, מה מתנהל כראוי, נותן הוראות לאחרים ובשעה 9 בערב בהחלט ללכת לישון. אבל בזמן שאתה צעיר ורשלני, יש לך כל כך הרבה סיכוי להבטיח חיים שלווים. ולא לבזבז את השנים הטובות ביותר להרוויח קופיקות על עבודה מייגעת משעמם.

Просмотров: 385 | Добавил: kaylinco8ca | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar