13:23
איך להביא את הגברת לאורגזמה שפה - טיפים, איך לעשות cunnilingus

אין דבר נעים יותר לאדם אוהב ומלא תשוקה מאשר לראות את בן זוגו גונח ומתפתל מהנאה.למרבה המזל, סוציולוגים וסקאולוגים הם לעתים קרובות מאוד לערוך סקרים שונים בקרב אנשים ללמוד יותר על איך האינטימי ביותר הוא הגרוע ביותר של חיי אדם. לאחר ניתוח התשובות של אנשים שאוהבים תרגול ליטוף אוראלי בשני תפקידים, הצליחו למצוא איך כולם מולי, ייעוץ אוניברסלי ב איך להביא את הגברת לאורגזמה שפה. ראשית, כדאי להבין שיש כמה מינים של אורגזמות שעשויות לחוות גברת: דגדגן, נרתיקי, מעורב.

1 נאמן cunnilingus 2 טיפים ל ביצוע של Cunnilingus

מה עדיין עקרוני מאוד - זוהי מבחר של יציבה. היא חייבת להיות בתחילה נוחה. לא רק לנסות לחזור כמו שחקנים מפורנו. ואולי אפילו לא צריך להיות חותמת כי עבור תנוחות שלהם הם המציא בצורה כזו כי המפעיל קל יותר להוריד את כל התהליך כמו רובנו רגילים לקרוא תוכנית ענקית.

נֶאֱמָן Cunnilingi

1 - זה אימון דרך פורנו. אבל איך זה מובן לרוב, במצבים הרחוקים מ מְצִיאוּת. השתמש בהם כמו ניהול מעשי לא יהיה בדיוק. 2 - זוהי הניסיון האישי שלך איך כולם עצרת. אבל, שוב, זה לא מציאותי לנחש עם נוף של אסק.

ישראל אין מקום לדעות קדומות כאשר אנו מדברים על פעילויות בשירות ליווי. לאנשים המקומיים יש סטנדרטים רוחניים גבוהים. כולם מבינים כי היום Esquiten יש רק רואה את הלקוח במקרה, שומר על הראיון ואת מודל ליווי של בכיתה VIP יהיה סימן של מעמד.

אחרי הכל, כל הבנות שונות, ואת הטעם שלהם, בהתאמה, גם.

הסימן העיקרי שאהבתו של אדם אחר הוא באמת חזק, זו עובדה, כפי שכולם יודעים כי בן זוג אחד יש הנאה, כפי שכולם יודעים, השני מעל משלו. התוכן של הגברים באנשים שרוצים, בסופו של דבר, תענוג השותפים שלהם מבקשים ללמוד איך להביא את הגברת לאורגזמה.

כל אחד ברור כי למרות כמעט כל המומחים בתחום האנטומיה נראה נוטה להבטיח את זה לפרק ממה שהטיפוח כזה שיטה. אחרי הכל, זה אומר רק הפרדה על פי העיקרון של גירוי של התהליך הראשון ואת אותו פיזיולוגי.

על פי סקרים ומחקר, הגדול ביותר העונג של נשים מקבל מן הדגדגן. זה יותר כמו רובנו רגילים לקרוא רגיש חלק מקומות האינטימיים שלהם. לכן, מאשר הגברת, בכלל, בוטחת את השותף שלו, אז למה זה לא יוותר על ההנאה על ידי גירוי הדגדגן שלו.

זה סוף סוף לא רק פיזיולוגי, טוב, ו עקרון תוקם פסיכולוגי. אחרי הכל, זה די שותף לא מפחד לא מבולבל תן ליידי ללטף כמה לחשוב על המקומות האינטימיים ביותר עם הפה שלהם, אז הוא באמת רוצה כמו שותפות תענוג.

טיפים ל Cunnilingus 2

טיפים אוניברסליים כי הם נקראים אוניברסלי, מה מתאים למשימה של רוב הנשים. אין צורך לפחד גינוי, מבולבל - השותף בהחלט נהנה ממנו, במקום לעשות הכל נכון. סקסולוגים והנערות עצמן שיתפו את הנוף של מה שהם אוהבים ביותר. אז, אנו מציעים לך נראה אוראלי, בסופו של דבר, את הכללים או איך לעשות cunnilingus!

הדבר העיקרי ביותר הוזכר על ידי הנשים, זה Unhwaken. רוב נציגי המגדר החלשים ביותר חייבים בתחילה "לצאת" לפני שעבר כמה הם רבים, מגע פיזי מסוים. נראה שזה נעשה בעזרת נשיקות רגילות, חיבוקים, משותף הצג ארוטיקה או בילוי של כל מצבים מרגשים.

במקרה של הבא להתחיל עם כמה מאיתנו רגילים לקריאה, חיבה פעילה הדגדגן, אז זה אפשרי, באופן כללי, כדי להשיג רק את העובדה מפני overexcitation פיזי זה בסופו של דבר, הרגישות תאבד. וכל המעשים שבוצעו איתו, יהיה כואב עבור הנערה.

ליטוף עצמם טוב יותר להתחיל במרחק לכאורה לכאורה מקומות רגישים. לדוגמה, עם היפ, הישבן, הבטן, מתון הולך למטה מתקרב לעצמכם איך נבלה את הדרך הראשית איתך. תארו לעצמכם עובדה אחת כי גירוי של הדגדגן עדיף לזרוק ביותר השלב האחרון כאשר הגברת תהיה נרגשת לגבול.

כדאי לדעת כי לא כל הדגדגן רגיש באותה מידה מכל הצדדים. על פי התנהגות השותף שאתה צריך להבין איפה לה זה יהיה יותר נעים, ויותר פעיל למצוא את רוב, כפי שאנו יכולים לבלות זמן, צדדים רגישים. לְהַשִׂיג הרגשות העסיקים ביותר יהיה קל יותר מאשר השותף עצמו, באופן כללי, ייתן טיפ, ללטף ב מה הכי התענוג לתת לה.

בגסות לא הרבה. חיבה נעימה - לא אומר מסיבי. חומרת הרגשות היא לא, לשים את זה בעדינות, בהתאם לפעילות וכוח. רק מהמשך שלהם. הכל יודע מה זהיר יותר מדויק יותר יהיה לזוז שפתיים ולשון, במיוחד שכן הוא נהוג, רגשות נעימים גם יועברו לגברת. במיוחד נעים לליטוף במכרז הנערה כרגע הוא כבר קרוב הישג אורגזמה.

כמעט כל הנשים נראה לשקול את הדבר העיקרי בו נראה ליטוף אוראלי מן האדם חזק שקופיות עיתונות רכה. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב כי בשום מקרה לא (רק מאשר השותף לא, בסופו של דבר, שואל את עצמו) זה גם לא הכרחי כדי להראות גסות רוח אנרגטית כאשר קליטוריס ליטוף.

מסגרת ושגיאה כואבת היא כניסתה של שיניים. כולם יודעים שאי אפשר סוף סוף לעשות! במקום לנשוך את הדגדגן, אז זה לא רק להיות מאוד כואב ו -100 אחוזים מקופחים תחושת הנאה, טוב, ואת הדרך לפגוע בו.

בגלל ספרי הלימוד על סוג זה של אמנות מינית לא קיימים, אנשים צריכים למצוא מידע במקורות אחרים.הבעיה העיקרית היא שאדם לא יכול לדעת בהחלט מה ישירות מלטוף יהיה אוהב את בן זוגו. לעתים קרובות יותר מינים מסיביים בחיפוש אחר מידע על סוג זה של שימוש במין רק 2 מקורות. זה עניין אישי, הדבר היחיד שאפשר לומר: הצו צריך להיות כזה שבתוכו אפשר יהיה זמן רב, בסופו של דבר, לחוות אי נוחות ורגשות כאב.

כמו כן, זה שווה לדעת איך COF זמן לעשות fisterg להביא את הנערה המקסימלית הנערה! על זה ניתן למצוא במאמר שלנו עוד יותר על ידי הפניה. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a4%d7%a8%d7%98%d7%99%d7%aa/

במקום לעקוב אחר עצות אלה, אז אתה יכול להביא את השותף שלנו לאורגזמה עצומה מאוד. כמו כן, אנחנו לא צריכים לשכוח את מצב הרוח של הגברת ולהתעלם מבקשותיה.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לכוון את תשומת הלב לעובדה שאני מסייע לזוגות לפתור קשיים בחיי המין.

Challenk כי לא כל הבנות אוהב cunnilingus. שלח לעצמך עובדה אחת על מה זהה חל על מציצה עבור חבר 'ה. זה קשור לעתים קרובות הרגישות overestimated של הדגדגן. כמה נשים, באופן כללי, לחוות כאב עם מגע אחד אליו. תארו לעצמכם עובדה אחת על מה טבעי, יש, כמו הרבה מטפלים, מחסומים מוסריים - הם אומרים, זה בחריצות, "לא על זכר", "מי עושה את זה בכלל". נכשל במקום הדעות הקדומות שלהם - אתה פשוט לשלול את עצמך.

שירות ליווי בישראל משולם באופן יעיל. לעתים קרובות, הלקוחות הם צעירים מוצלחים, זה שהם רוצים להיראות כמו חגיגה, הליכה ישירות עם יד עם גברת יפה. הכנסה זו היא די למדי, על מנת לכסות באופן מלא לחלוטין את האובייקטים הדרושים.

מיידן שעשו אי פעם את הזכות cunnilingus, להישאר רק באקסטזה מהתהליך. ראוי לציין כי זוהי אמנות שלמה, לא רק רישיון שגרתי! עם הגירוי הנכון של הדגדגן, הגברת גם גונחת.

Просмотров: 211 | Добавил: kaylinco8ca | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar