17:07
איך לענג אדם במיטה: עצות מעשיות

בשלב מסוים, כולם להשתתף במחשבות על לעשות כזה מרתק כדי לשנות חיים סקסי. אם אתה גם לא ללכת סביב הבעיה הזאת, ואתה לא יודע איך לעשות גבר נחמד במהלך יחסי מין, ואז לשמור על קריאה.

התוכן של המאמר נערות ליווי באילת

1 גברים אוהבים עיניים 2 עיצוב ביקיני 3 אשכולית מציצה 4 תרגיל קגל 5 לא לשקר כמו יומן, עבודה 6 אחורי 7 תצוגה למעלה

גברים מעריצים את עינינו

כל כך מסודרים חצי עוצמה של אוכלוסיית האדמה ולא עושים כלום עם זה. כדי שתוכל לעזור פשתן סקסי מגיע. אם אתה חושב שזה מצחיק, אז עמוק טעות. גרבונים Openwork ו Bodicile Bodice Yes יום חיי, אבל ארוטי חליפה עם חריצים במקומות אינטימיים או חליפת תלמידה לא יעזוב אין. סביר להניח, אין לך אפילו זמן להסיר את אפוד שלך. גברים בעין קינסטיק, מעריץ את כל לגעת, כי הם בלתי מתפשרים מרגש תחרה, עור ופרווה.

עיצוב ביקיני 2

מגמה של השנים האחרונות זה קישוט של מקומות אינטימיים. זה לא רק אפילציה של pubis ומטה, כמו איזה סוג של, ואת כל האמנות.

אם הרצועה או משולש על שעמום הערווה, ואז לב, עץ חג המולד, בלון או אפילו הפרפר של האיש שלך באמת מדהים. אם זה סיבה לך את זה האפשרות אינה מתאימה, והרצון לקשט הופיע, אז התוצגים יהיו הכי הרבה פַּעַם. עם בקשה כזו אתה יכול ליצור קשר עם המאסטר על ביקיני עיצוב או שאתה יכול לעשות סקיצה של סמואה. מה כל זה. אתה יכול להשתמש בבטחה את התרגיל הזה במהלך יחסי מין. טריק זה יכול להיעשות בכל תנוחה.

Grepefrute מציצה 3

בהתחלה, יש צורך להכין את הפרי לשימוש, לחתוך מצמד מן אשכולית, לחתוך צמרות משני הצדדים. זה צריך להיות כמו גלגל עם עור סביב המערכת. כדי להפוך חור לעבור דרך עיסת, הקוטר קצת יותר חבר בת זוג.

חלומות ילידים בישראל קל, במקרה שאתה אשה מענגת מהפדרציה הרוסית. אם לעבוד בישראל בשעות הפנאי. בנות של מראה מודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל, אתה יכול להרוויח חודש מ 6200 יורו.

תכונה מוכן. עכשיו אתה צריך להביא את הגוף להוקם מצב, לשים על זה אשכולית ולהמשיך מציצה כבר עם העזרה שלו. ב אינטרנט חברות הרבה משוב חיובי. אבל יש אזהרות:

הדר צריך להיות חם, בוגרת. לפני השימוש, אתה יכול לרכוב על השולחן כדי להקל על זה זה היה לסחוט.

אם יש נזק לעור של אדם צעיר טוב יותר עם מציצה יחכה, יהיה לִצבּוֹט. נערות ליווי באילת

עבור חלק חבר 'ה כל מניפים לא מוכרים עם חבר הם המורדים כי קודם לכן זה שווה לקשור את העיניים.

תרגיל kegel4

ארנולד קגל, דוקטור דרום אמריקאי וגניקולוג בשנות ה -40 של המאה הקודמת התפתחו והציעו לחולים שלה קבוצה של תרגילים מיוחדים לשיקום טונוס הטון של קרקעית האגן. כאן הפנטזיה שלך היא היכן להעלות. דרך אגב B חנויות מיוחדות יש סטנסילים, ביצוע יישום להקל דמות. עוד ידע, אשר יעזור לפתור את זה, איך לעשות גבר נחמד במהלך יחסי מין.

המהות היא כי יש צורך במודע לסגור את השרירים של הנרתיק באותו רגע כאשר הזין שלו מצלם לך. הוא מייחס רגשות בלתי מתפשרים: נראה שמישהו עבד עם ויברטור קטן, מישהו מקשר אותו בנשיקה. באופן טבעי, המיומנות נדרשת ולתרגל, אבל זה שווה את זה. הוא תענוג בשבילך. אחרי הכל, תרגילי קגל נועדו לחזק את השרירים התומכים איברי המין הפנימיים, שלפוחית ​​השתן והמעיים הישירים.

אל תשקר כמו יומן, עבודה 5

אז, בן אדם מלמעלה, נכנס ובחריצות, אבל די אחיד מרגש בלי לשנות את הקצב. אֵיך לעשות אדם נחמד במהלך יחסי מין בתנוחה מיסיונרית?

מיטה קטנה או לשפשף אותם. יש צורך לעשות את זה לאט עם תחושה של חוש. אם אתה עושה הכל נכון, את הגאות של ההתרגשות ואת הרגשות הנעים של שלך שותף מסופקים, למעשה, כמוך.

שים את הרגליים הוא על כתפיו. בהתחלה, להשאיר עוד אחד בוטל. לאחר זמן מה לשנות את הרגליים בכמה מקומות, כי הוא נמתח לזרוק אותו על הכתף, מעוות נמוך יותר ואת הארכה. לפני הסיום, הניח את שתי הרגליים על כתפיו ונדאלי קטן כך בן הזוג נשען לעברך. אז חבר יהיה לדלוף עמוק מאוד אורגזמה מיזורית מסופקת.

כמה מצטער כיסא, אתה יכול אפילו לשחק איתו, הבא, את השדה את הבסיס של החבר ואת החור האחורי.במהלך מעשה הפיגור על הכרית, והרגליים גורות גשם. משנה את זווית החדירה של חבר, זה יחזק את רגשותיו. בתנוחה כזו הופכת זמינה לנקודת גירוי G, שממנו תיפול באקסטזה.

מאחורי6

אתה יכול להשתמש בוויברטור או טבעת עבור חבר, האפקט יהיה מגניב.שום דבר לא להשוות עם "Doggi בסגנון" תנוחה, זה כל כך סקסי וטבעי שזה נותן הרבה הנאה לשני שותפים. כן, וזה יכול להיות שונה. קח את תשומת הלב, כל התנועות צריכות להיות חלקות ולא רצויות.

למעשה, תוכלו להשיג את אותו אפקט אם אתה מעלה את המקרה ולהישאר רק על הברכיים. מתברר מהתצוגה מאחור במין רק על הברכיים. עבור החדירה הטובה ביותר, קצת לתרום כדי להפוך את הרגליים ולהוביל אותו בחזרה התחתון.

מבט מלמעלה

עבור עצמך בעצמך רוכב ייתן לך יכולות נוספות לעשות איש נחמד.

במהלך socia אתה אתה יכול לשאול את קצב סקס, לנסות חלופי את החדירה העמוקה ביותר גירוי של הראש.

עוֹסֵק במהירות, לנוע במהירות לאט לאט. אין צורך לקפוץ על זה כמו על סוס המרוץ ומצפים עכשיו הוא יבוא לסיום. האם אתה יכול לעשות Taz הוא תנועות סיבוביות, הוא גם רוצה גם את זה.

להרחיב ב 180 מעלות. מתברר באותו סגנון כלבלב אך ורק במישור אחר. ב Takova תופס אתה יכול ללעוס את שק האשכים, לסחוט ולחץ על הביצים, שבץ הצד הפנימי של הירכיים. חופש פעולה מלא.

סקס הוא תהליך מצוין, הוא והנאה, והכשרה, ויחסים, ואת מתקן הטיפול בבקבוק אחד. אבל, כמו כן, לפחות צעד עם הזמן יכול להטריד ולא לתפוס אותו, כמו קודם. אל תפגש מאלתר, נסו עם שותף חדש תנוחות במיטה, לקחת את גופו, למצוא מקומות ארוגניים חדשים, לשנות את המקום של פריסת מין, להמציא שלך רק את הצ 'יפס שלך.

תחזוקה של גברים עשירים - עניין של מסובך נפשית. האנשים העשירים של ישראל לא טרחו בפומבי להראות נשים וילדים. ביעילות לבחור איסקמנטל, אשר תדגיש את הרמה ותאסוף חברה נעימה.

סקס הוא גם מדע טיפוסי שיש ללמוד. ולעשות את זה מושלם ביחד.

כולם צריכים לדעת מה לעשות לפני סקס, כך שהלילה היה בלתי נשכח! על זה ולא רק במאמר שלנו עוד יותר על הקישור.

נערות ליווי באילת

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

נשים רבות מאמין שגוי כי הם די קל להתפשט ולשכב, וכל דבר אחר יעשה גבר. כמה זמן יכול להיות כל כך. אבל לצעירים יש גם גבול של סבלנות - אין הרבה שאוהבים לקיים יחסי מין עם "יומן". כי לקחת את היוזמה לידיים שלך! יש הרבה מין, בהם יש צורך. יש חבורה של שיטות ושיטות כדי לספק גבר תענוג בלתי נשכח במיטה. יש צעצועי מין עבור חבר 'ה, "חידד" עבור אורגזמות מדהים וחידוש של שיא הנאה. קח את brazers של הלוח של חיי סקסיים בידיים שלך!

Просмотров: 105 | Добавил: kaylinco8ca | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar