14:37
איך התשוקה המינית שלך משתנה ב -20, 30 ו -40 שנה

סקס ותשוקה סקסית מתחבר כמעט הכל: התקשרות, אהבה, כבוד, חום פיזי ורוחני, רוך וקרבה. כל הרגשות המפורטים, הרגשות והרגשות נבדקים באותה מידה על ידי אנשים זקנים ונציגים של דור בידור יותר.

התוכן של המאמר

1 מה הנורמה 2 כיצד להגדיל במהירות את הליבידו

אבל יש משהו שהשתנה באופן משמעותי במשך השנים - תשוקה מינית.

רוב האנשים הבוגרים הבריאים נהנים והתלהבות למין לא יניחו מיניאטורות לאורך השנים, אלא אחוז גדול, או אחרת, פנים המתאימים (ועל כמה - מגעיל) את ההשלכות של "העתיד".

המידע שלהלן, במפתח מפורט יותר, יעזור לך להתמודד עם שינויים בגילוניים צבעוניים, הגבלות פיזיות וסדרי עדיפויות, גם עם ההשלכות של פתרונות מסוימים הקשורים לגירוי של תשוקה מינית.

מה זה נורמלי

תשוקה סקסית - מה זה?

אולי מחשבות רבות שהתשובה לשאלה זו היא פשוטה מאוד, אבל היום רבים מדענים לא יכולים להגיע לתצוגה אחת, אשר מוסתרים במיוחד תחת המושג "אטרקציה מינית". אבל הם ללא בעיות מיוחדות, וחילוקי דעות יוכלו להאיר את המשמעות של תפקידה ב -20, 30 ו -40, והן בגברות ובחבר'ה.

- ב 20 שנה

באדם: טסטוסטרון (הורמון, אשר הכרחי עבור התרגשות סקסית) הוא בדרך כלל גבוה בגיל 20, כמו הטמון בתשוקה מינית.

אבל בתקופה זו, גברים רבים מודאגים מאוד על חוסר ניסיון סקסי, ויותר מ 8% של צעירים מחויבים לאנרבליות זיקפה (ED). התנאים המוקדמים כל כך שטויות מגעילות מופחתים לדילמדם של דבש או פסיכולוגי, אשר עשוי להיות מלווה גם בסיכון למחלות לב וכלי דם.

ליידי: נציגי מין יפים הם פורה יותר בתקופה משישה-עשר עד 20 שנה בהשוואה לשנים הבאות, מה שמוביל רבים למחקר של טרמינולוגיה מין וחייד מחדש את העדפותיהם, הרצונות והפנטזיות.

למרבה המזל, יש שיטות המאפשרות להגדיל את הליבידו, ללא קשר למחלות פיזיות ופסיכולוגיות.אלה הם כמה מהם: זוגות ישנים רבים נחתכים לדעת איך לחזור לרמה האבודה של התרגשות סקסית, אשר התגלגל על ​​גלי שלהם בגילאי 20, 30 או בתחילת 40 שנה. אבל משימה זו היא בלתי ניתנת להשגה, והוא יכול להיות מוחלף על ידי מועמד מהנה יותר - חיפוש אחר שיטות המאפשרות לשפר את תגובת הגוף לחוויות סקסיות ברגע הרצוי.

- ב -30 שנה

בפרט, אם חיי היומיום מתרחשים פעם ביום עם לחצים חוצות מגעילים (קונפליקטים בעבודה, מריבות עם משפחה, חוסר מנוחה, וכו '.).

ליידי: בתקופה הנסקרת, התשוקה המינית של נשים במיוחד - מחקרים הראו כי הנערות בגילאי 20 ו -40 שנים פנטזות לעתים קרובות יותר ורוויי סקס, גם שואפים להתגלמותו.

- ב 40 שנה

באדם: אם אדם מסתכל על מצב פיזי ופסיכולוגי של הגוף שלה, משימות מיניות לא יחדורו לענייני הרומנטיים שלו עם האהוב.

אבל רופאים רבים נוטים לומר כי במהלך השנים אד הופך יותר מעורב - 39% מהחבר'ה בגיל 40 שנים מתמודד עם הזיקפה הנדירה ביותר ופחות עמיד. אבל עבודה זו קשה להתייחס ל"גיל ", שכן היא משפיעה על מצב אינטגרלי של הגוף (מחלות כאלה כמחלות לב, סוכרת, הרמה הגבוהה ביותר של כולסטרול, השמנת יתר וסמים שנלקחו ברצון להיפטר מהמחלה , יש השפעה רבה על הרצון סקסי של גבר).

ליידי: בגיל 40-50 שנים, הדאגה הקטנה ביותר לגבי הריון, היווצרות של משפחה או ללא היעדרות כוחות נשים רבות בצורה חיובית יותר להסתכל על קרבה אינטימית עם גבר עם גבר.

אבל כמו גישות גיל המעבר, רמת האסטרוגן נופל, אשר "מתקרר" ליבידו של הנשים ומוביל ליובש של הנרתיק. למרבה המזל, ייעוץ עם הגינקולוג, רכישת אמצעים הורמונליים סיכה יכול לפשט באופן משמעותי את הפתרון של בעיות רשומות.

כיצד להגדיל במהירות את libido2

זה אף פעם לא מאוחר מדי להתחיל לקיים יחסי מין: גמלאים רבים שעקבו אחר הפרישות, עופרת חיים סקסיים משביע רצון ואינם חווים בעיות מיוחדות עם כניסה ותשוקה.

אבל במשך השנים, כפי שכבר צוין קודם לכן, הן גברים וגברות בפנים שינויים מיניים משמעותיים, שחלקם לא יכולים להיקרא מתאים.אבל המדענים משוכנעים שהפעילות המינית של נשים רבות גדלה ב -20 שנה, שכן פריותן מתחילה ליפול.באדם: גברים רבים ממשיכים לחוות תשוקה מינית חזקה מ -30 עד 40 שנים, למרות העובדה כי הטסטוסטרון שלהם מתחיל לרדת לאט במשך 30 5 שנים. זה בדרך כלל פוחת על ידי 1% בשנה, אבל בכמה צעירים, תהליך זה ממשיך יותר.ברור, הירידה בטסטוסטרון משפיעה על הטלת מינית, מדוע מין ניתנת לתוכנית השנייה ביחסים רומנטיים.

כדי לחזק רצון סקסי, שותפים צריכים להבחין יותר זמן כדי preludes ואנשי קשר ישיר עם איברי המין; המוח הוא אזור ארוגני העיקרי של כל אדם.

מלסקים מקצועיים לחלום לשתף פעולה עם עשיר בישראל. הם חסרי עניין ואבניים. אבל זה בדרך כלל לא רק הצדדים מוצקים בעת עבודה.

פנטזיות ודמיון לעזור לאנשים מסוימים לחזק את העוררות שלהם. אם אתה מרגיש לגבי הקטגוריה הנדונה, זוכר את ההתפתחות של מצב רומנטי וחזק את התשוקה על ידי זרזים חיצוניים (מוסיקה נעימה, ארוחת ערב עם נרות או עיסוי עם שמנים בטעם). תרופות מסוימות עשויות לדכא תשוקה מינית (לדוגמה, סמים מדיכאון, התרגשות או התקפים). אם השותף שלך מרגיש כל כך מרושע תופעות לוואי כירידה בתשוקה מינית, לדבר עם הרופא ולברר על היכולת להוריד את המינון. כמה הליכים כירורגיים הקשורים לתצורה של המראה יש השפעה רבה על הערכה נפשית של מיניות ביחסים רומנטיים. במקרה זה, זה מודע באופן יסודי כי תקשורת יכולה להיות מפתח משמעותי כדי להשיג הבנה הדדית - דיונים על הזוועות והציפיות להביא יחד, להרוס מחסומים. סיכה - החבר הקרוב ביותר של אוהבי זה בזה. בפרט, אם חומר סיכה שנרכשו יש בסיס מים, כפי שהוא מפחית יובש ומונע את הגירוי של הנרתיק. אם חומרי סיכה נראים לך עם מגעיל, בשום פנים ואופן לא משתמשים בוואסלין, - טוב יותר לתת עדיפות קרמים בנרתיק המכיל אסטרוגן (מועצת הגינקולוגים). יש מספר בלתי מוגבל של תרופות פרמצבטיות שפורסמו על ידי המתכון כי לשפר את התגובה המינית הן בחורים והן את הנשים. התייעצות עם הרופא יתקשר כדי לגלות עליהם במפתח מפורט יותר, העיקר הוא לדבר בכנות על בדיל הבדיקה.

שאל את עצמך שגורם לך.

תארו לעצמכם חלומות יליד שלי בישראל רק אם אתה אישה יפה מן הפדרציה הרוסית. העבודה בישראל מותרת בתחום הפנאי. נשים של מראה מודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" במערכת יחסים עם גבר מישראל היום אתה יכול לקחת חודש מ 3200 דולר.

גלה אילו חוויות חותמות לך ולשותף שלך.

הספרות המודרנית מציעה מספר בלתי מוגבל של ספרים המבקשים להזכיר לזוגות כיצד לשמור על חיי מין בריאים ככל שהגיל הזקן המתקרב. בנוסף, מומחים רבים (פסיכולוגים ו sexologists) עם הנאה מוכנים לייעץ שותפים שרוצים שוב להרגיש ניצוץ נלהב במערכת יחסים רומנטית. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a4%d7%aa%d7%97-%d7%aa%d7%a7%d7%95%d7%95%d7%94/

לשכוח אילוצים. Recorship הוא מאוד מהר כדי להתרכז תשומת לב על הזוטים ו stressors חוצות.

Просмотров: 2225 | Добавил: kaylinco8ca | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar