13:23
עיתונאים על סקס או מה לבסוף סוד הפופולריות המיוחדת שלהם

התרבות המודרנית מרמזת מקורות מידע רבים. בעידן של המחשוב כמעט הכל כדי לדבר העדפה, כמו אנשים רבים חושבים מעניין ופופולרי עכשיו משאבי אינטרנט: בלוגים, ערוצי וידאו, אתרי אינטרנט. זה לגמרי להסביר את הסיבה, כי הרשת היא אפילו יותר קל למצוא את החומרים הדרושים. במקרה זה, לא רק texty, והן גרפיקה. https://romantik69.co.il/%d7%a9%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa%d7%99-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99/

התוכן של המאמר

1 עזרה היסטורית מעניינת 2 סקס עם מכסה 3 תנאים מוקדמים אמיתיים עבור ארוטי מודפס 4 הזמנה לשיתוף תצוגה 5 מוותים על מין: להיות גם לא להיות

אבל אפילו בשפע כזה, זה לא, באופן כללי, כתבי העת על סקס. עבור גברים ונשים, זוהי פינה אמיתית של מנוחה, שבו אתה יכול לצלול לתוך העולם, מלא הגדרות מרגש ונושאים מעניינים. זה אבל דומה לעובדה שזה לא קל, כפי שהיינו מדברים, יישוב אנושי כפי שהיה קריאה קלה ומרגשת. זוהי תרבות שלמה, כי, לשים את זה בעדינות, יש מקורות משלה ואינדיווידואליות.

לפני שתבין את גולת הכותרת של תופעה זו, אתה צריך לממש את הסיבה להופעתו. לא לכל מי שאינו סוד כי יש מגזינים למה שלהם היו פרסומים לנושאים אינטימיים ולמי הם היו מועילים? אֵיך להחיל, ואיזה חומרים ניתן למצוא? רק לענות אלה השאלות יגלו את המהות של פופולריות מטורפת של פרסומים כאלה.

התייחסות היסטורית מעניינת אני

כאשר, כפי שכולם יודעים, בפעם הראשונה היו מהדורות מודפסות, לפחות דומה מרחוק על מגזינים מודרניים? זה יצא בכלל במאה ה -20, כפי שתדמיין. זה לא סוד עבור כל מי שאנשים של נשים האהובות הפך לאירופה הפך לאירופה. זה הולך כמו זה הגיוני, כי באופן ספציפי, את הכיוון האירופי ופיתוח היסטורית היה הקצב הגבוה ביותר של הפיתוח.

ראשית, המאה ה -19 צרפת, ככלל, את עצמה, כראש, לחץ מרגש, שבו אפשר היה לראות את הדימויים של עירום או, כפי שהיינו מדברים, חצי עירום יפהפיות. ראוי לציין כי בהתחלה מהדורה זו לא עמדה את עצמה כמו סקסית, ולשים אותה במקצת, המיוחסת לאמנות ולנטוריזם.

מאוחר יותר, כיצד להתבטא, מגמת האופנה תפסו ומוצרי מזון באנגלית, התבוננות במספר פרסומים עם פרסומים דומים. הדגש לא נעשה ב ארוטיות, כראש, סיפקו תמונות ותמונות, ומהירים יותר באוהס גבירותיי וגופים זכריים. את עידן הראש והנציג הפגנות "תזונה" בדף של העיתונות המודפסת עבר, עכשיו הכל הפחתי עוד יותר משקפיים ואפילו יותר כמו שרובנו התרגלו לומר, אמהות מפתה.

השלב הבא של התפתחות של פרסומים ארוטיים הוא הופעתה של רעיון כזה כמו "panap". ככל האפשר, זה היה בהתחלה היו תמונות, תמונות, תמונות עם אפרוחים מצוינים, אשר, כפי שכולם יודעים, לפחות קצת לוחם יכול לחטוף ממגזין לתלות לעצמו על הקיר. האוספים המפתים היו בין כמעט כל החבר'ה, וכך גם, הוא היה רשום כי הוא מעלה כך לדבר, איך הוא היה ראש, רוח לחימה מותר לא לשכוח את הסיבות לקרב.

ככל שהיינו ידועים וזיהויים יותר, כפי שהיינו מדברים, לכל כתב עת, אשר, וכדי להיות, הכוונה הדמיון של התמונה ומאמרים - הוא פלייבוי. יחד עם מייסד יו הפנר, כמעט כל הפרסומים הגיעו למודעות לארוטיקה בלי לא מסודר. כולם יודעים כי המין הפך להיות כמו רובנו כל הזמן אומר, נושא רגיל שניתן לדון עם אמנות מודרנית או מזון טוב.

יופי של נשים נתפס מסיבה נוספת לתחת. ארנבות כוכבים בולטים הם מודלים פלייבוי כי יש ידוע עבור תחפושות בגדי ים שלהם, בתוספת אוזניים ארנב מיוחד של זנבות שאגי. באותו זמן זה היה פריצת דרך אמיתית במקרה הפרסום, כי רעיון זה תפס כמעט כל העורכים.

ההתפתחות הקרובה של מגזינים נושא ארוטי היה מְגוּשָׁם. כל התמונות הנכבדות ביותר, ההגבלות החלו להופיע זה הפך פחות.

אסקרטים מקצועיים רוצים לעבוד עם מיליונרים של ישראל. כולם נדיבים וטקטיים. אבל אלה לא הרגעים החיוביים היחידים בעת עבודה.

תארו לעצמכם עובדה אחת לגבי זה באופן שווה רק מן הגוף היפה אוהב מאוד תנוחות חד משמעיות של דגמים בתצלום, גם הפגנות ספציפיות חוק מיני. זה אפשרי כי כל זה מאוד יש מאוד מגזינים עם איך אנחנו מביעים, ארוטיקה אור פורנו כי הם זקוקים ורלוונטיים רק באמצע, כפי שרובנו התרגלו לומר, הקהל הגברי, ובאמצע כמעט כל הנשים.

אינטימיות עם כיסוי 2

ישנם סוגים רבים של מגזינים כי בבקשה להסתכל ולאפשר לך להעריץ גופים יפים ונרגשים. התצוגה הראשונה, באופן כללי, לובשת טהור "היכרות" בלבד. אין עוד freewoods, לא koitus ו endings. תארו לעצמכם עובדה אחת שרק מאתנו כל הזמן אומרת, רזה על חוסר האפשרות של היופי, בלי מחניק להדגים את המקום האינטימי ביותר.

לא משפט קשוב ואיידטוריה, כפי שאנו מדברים כל הזמן, סקס יפה. מדפי הפרסומים המיועדים רק לנשים, המאצ'ו האמיתי ביותר יסתכל על מאצ'ו האמיתי ביותר, בכל סנטימטר של שחוץ השרירים, והעובדה כי מתחת לחגורה גורמת לכבוד ולהתלהבות אמיתית.

זה נראה מפתה לא נשמע תיאור של כל ארוטי, אבל זה כבר זמן רב הפך לפחות, כמו אנשים רבים חושבים פופולרי. יש לציין כי כאשר יש משהו חם יותר, על מה לבזבז זמן על "הקדמי הקדמי"? באופן ספציפי, מסיבה זו, זה היה מאוד פופולרי עם עיתונאים בטון על סקס, שם זה לא רק כתוב עליו, אלא גם, בסופו של דבר, להפגין.

אחרי הכל, אפילו מרתק יותר ופרודוקטיבי יותר כדי לעקוב אחר תנוחה סטטית, אבל ספציפית לחלוטין של מודלים להפגין חמלה נלהבת. לדברי סטטיסטיקה, למעשה, כל אדם וכל גברת שלישית לקח מגזין כזה למטרות אישיות.

תנאים מוקדמים אמיתיים מבחר של ארוטיקה מודפסת 3

כולם מחליטים את עצמה על מה שהוא צריך עוד חומרים מגרה כדי להיות נשלל. אתה יכול להסתכל בנפרד גבירותיי וגברים סיבות לרכישה, כמו ההנהגה, עוד פלייבוי או playgirl, אלא גם עדיף לראות אותם בקרפפת ולמצוא תכונות נפוצות. בסופו של דבר, סקס מרתקים את שתי הקומות, ולכן העיתונות, כפי שאנשים נהגו להביע, לבה המיוחדת מפתה גם כֹּל.

סיבה 1, כמו רבים באים לידי ביטוי, ברור - סקרנות. כמעט כל פסולת כסף על דבר כזה רק כדי פשוט להסתכל, איך זה נראה על הנייר. ולמרות כרגע זה אפילו קל יותר למצוא משהו באינטרנט, אבל ההתרגשות עצמה ואת ההתרגשות מן הרכישה כך "מבוגר" דבר הוא עדיין האחרון מאשר המגזין עצמו. סקרנות, באופן כללי, זז יותר צעירים, רק נכנסו לגיל ירוק למחצה ומעוניינים "אסורים" נושאים. כמעט כל הילדים יוקצו כפי שהיו ראויים לתשומת לב של תשומת לבם של ההורים שלהם, כך מאוחר יותר, לחלוק את ההופעות שלך עם חברים פחות מנוסים. סיבה שנייה - שביעות רצון עצמית. לדוגמה, יש מספר מספיק של אנשים אשר, לשים את זה בעדינות, מעדיפים לפרוש במקום מוסתר, כמו שרובנו רגילים לומר, סיפור מחונן פשוט להסיר את המתח הקדמי. למרבה המזל, הכל בפרסומים אלה, כך שזה רק כדי לדמיין הכל פרטים קטנים במהירות להביא את עצמך אקסטזה. כך אנחנו רגילים לדבר, לעתים קרובות להתאמן בודד או סגור אנשים שאין להם, כפי שאנו מביעים, השותף ללא שינוי או ביישן להודיע ​​על הרצונות שלנו. יש להדגיש מגזינים כאלה, שם אתה יכול כמעט לברר, זה צריך להיעשות הרבה, ובאופן כללי, זה נעים לבלות זמן. 3 סיבה - רוח של אספן. לדוגמה, למשל, כרגע, כמעט כולם מעריכים, כפי שכולם יודעים, את המספרים הישנים של המגזינים הארוטי הראשון, כך שהם נדירים יותר. זוהי שימור זיכרון טיפוסי, תשוקה לא טריוויאלית המאפשרת לעצמה, בסופו של דבר, מרגיש לא ככה. לדוגמה, כמעט כולם אוספים ממתקים, צ 'יפס, מותגים, אבל לא מספיק אשר אוספים מגזינים ייחודיים למבוגרים. באופן טבעי, תחביב כזה לא יחלקו עם כולם, אלא כאמצעי לכאורה מוסרי - הכי הרבה. סיבה 4 - לעשות שפע של עניינים. מישהו ממש מתרגש במהירות לא שואל שום סימום, אבל השאר מעריץ להתענג על הרגע. שים לב כי צפייה שיתופית של כמה מגזין פרנק היא שיטה טובה להתמזג, למצוא משהו nontrivial, להתחיל להתנסות. בלי זה, כמו בראשות, לפחות מה חדשנית בשלב מסוים יתחילו ללכת לא ולא יהיה כל כך מותסס כמו בימים הראשונים היכרויות. הבסיסי ביותר כאן הוא לבחור את הפרסום, אשר בסופו של דבר, יספק את הטעמים של שני השותפים. סיבה 5 - רק אהבה במיוחד כדי להדפיס ארוטיקה. בסופו של דבר, הווידאו אינו נותן טיסה כזו של פנטזיה, כמו תמונה סטטית. גם אם על מודלים, בסופו של דבר, אין בגדים, והם קפאים בזמן ההנאה הגבוהה ביותר, זה לא מפריע אפילו לא קיים פרטים. יש צורך להדגיש את מה שהוא בדיוק למה לא לפנק את עצמך עם ציורים אטרקטיביים ולכן לדבר עם השראה ביותר, כפי שכולם יודעים, ניסויים בלתי צפויים בחדר השינה שלהם?

בעיקרו של דבר, יש עוד נסיבות נוספות.

בישראל, אין אזור לדעות קדומות אם המילה באה לתרגיל בשירות ליווי. לגברים המקומיים יש סטנדרטים מוסריים גבוהים. הכל מומלץ במלואו כי היום Eskzhetnitsa הוא לא יותר מאשר ללוות את הלקוח באירוע, מספק שיחה וליווי אישה בכיתה VIP הופך אינדיקטור של המצב.

באיזה אנשים למעשה לבחור במיוחד כמו פרסומים מודפסים על סקס. כמעט הכל פשוט המשמש במיוחד אז לעודד את עצמך ברגע של ארגמן, ולשאר אין את היכולת של לעתים קרובות לשבת, באופן כללי, נראה סרט. תארו לעצמכם עובדה אחת על מה שזה נראה שם, אבל כדאי לזכור את זה בעיתונאים כאלה לא רק תמונה, ותשומת לב הגונה. הם מותר לגלות כמה מאיתנו אומר כל הזמן, הרבה האחרונה על ההעדפות של שני המינים, לקרוא סיפורים מעניינים או פשוט לקחת פתק על הניסויים של אנשים אחרים.

הזמנה לאופן שבו אנשים משמשים להביע, מציג משותף 4

כמו, סוף סוף, זה היה אמר קודם לכן, כתבי עת על סקס - זוהי שיטה טובה לשבח עם parter. אולי בפעם הראשונה כמעט כולם לא תופסים כיבוש דומה ברצינות, אבל באופן שווה מגירה ולעשות אירועים כאלה די תכופים. זה, אבל מה לעשות, אם השותף הוא באופן מוחלט, בסופו של דבר, הוא ויתר מ standersions דומים, ולכן זה לא נכשל מנסה משהו חדש?

הצורך, כפי שכולם יודעים, גמישות מסוימת tacty, כי אין זה מציאותי לעורר את התשוקות שלהם נגד רצונו, זה נראה. זה יהיה רע אם היינו ציינו כי האפשרויות העיקריות עבור אלה שאינם הולכים לומר, לשים את זה בעדינות, לסבול את הלחץ, כפי שכולם אומרים, את החצי השני ורוצה לשחרר אותו!

שיטה 1 - רמז מרחוק. אתה יכול להביא בית מגזין, אומר שהם פשוט מצאו אותו על ספסל ברחוב או רק בשבילך, הוא נתון בטעות בדוכן יחד עם איך אנחנו מביעים, פרסום יומיומי. הכי בסיסי כאן - להיות משכנע מאוד, על אחר, הביצועים לא יפיק זיכרונות. לאחר תמצית פלגמנטית. העיקר הוא שזה קרה כל כך לדבר בשותחן. כמעט כולם לא יכולים לעמוד גם להצטרף הצפייה, אפילו אם הם עושים עם כל זה מאוד מינים מגעיל או נשירים. שיטה 2 - אה - מפגש רומנטי. כולם יודעים שהכינו הגדרה נעימה לשותף, לכנות. להיות רך, אבל, כפי שאנו מבטאים, מתמשך. זה אפשרי כי להסביר כי אין דבר, כפי שאנו מדברים כל הזמן, נורא בכך. כי אתה לבד עם מהדורה מיוחדת, כי זה לא יפגע ולבסוף ליהנות.גם אם אחד הנבחר שלך הוא אדם בלתי אפשרי לחלוטין, הוא יהיה המום מנותן והוא יוכלו להיפגש. כאן זה ביסודו לא להגזים בלחץ, כך שהשיחה לא תעלה על המחלוקת הפוכה. שיטה 3-© - שיחה ארוטית בטלפון. להיות מסתורי מאוד, כי אתה יכול להיות רק להציב התלהבות של בן שיח. רמז שיש לך מתנה מפתה ביותר, אשר בשבילך אני רוצה לראות ביחד. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה שזה ייראה כאילו אתה יכול להיראות כאילו אתה צוחק. לא לפתוח סודות משלך עד הסוף מאוד ולחכות לפגישה. התוצאה צריכה להיות חיובית. השיטה הקיצונית ביותר היא השיחה הכנה הרגילה. כמובן, כולנו יודעים היטב מה זה שווה לשמור על הראש שלך כי זה לא בסוף של 2 אנשים מאוהבים שותפים, בסופו של דבר, זה עשוי להיות מביך, כי, באופן כללי, להסתכל ביחד, מגזין ארוטי אינו חטא. זה סוף סוף נותן לך, כפי שכולם יודעים, הסיבה הבאה, סוף סוף, כדי להבין אחד את השני טוב יותר ולהתקרב אפילו. ואם זה באמת ככה, אז למה לא לתת יותר חופש בעצמך ולסגת מן הסטריאוטיפים הרגילים?

עיתונאים על מין: להיות גם לא להיות 5

סיכום כל מה שאנו מבטאים, האמור לעיל ניתן הודיע ​​בביטחון כי מגזינים בנושא מסוים הם נישה נפרדת כי זכה הפופולריות מדהימה, למרות שלה, כפי שכולם אומרים, סיפור קשה. מהדורות מסוימות ראויות להזכיר כי כמה מהדורות לאפשר לקוראים שלהם להירגע מן ההמולה היומית ולהעריץ את "nidget" יפה, את השאר לתת עצות על מערכות יחסים וללמוד להיות רגוע במיטה, השלישי פשוט, בסופו של דבר, להפגין איך כמו אנחנו כל הזמן מדברים, נלהב ורב-קווי הנאה.

לא משנה מה המהדורות האלה, הם יידרשו על ידי קהל מסוים, הם ברצון לרכוש אותם כל יום ברחבי העולם. זה בלתי אפשרי להודיע ​​כי בדיוני דומה הוא משהו בהחלט לא רע או לא טוב. מהר יותר זה מה סוף סוף צריך לבוא למונחים כי התעלמות לא מציאותית.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. שים לב שאני עוזר לזוגות לפתור קשיים איך אנחנו משמשים לדבר, חיי סקסי.

אם אתה רוצה לנהל כל מסחרי, חיים אינטימיים שונים, בהחלט, כפי שהיה, אני לפעמים ממליץ לקרוא עיתונאים פופולריים על סקס. פשוט לא לבחור, כפי שכולם יודעים, סוגים שונים של "מהדורות צהובות" - רכישת שמות מוכחים. יתר על כן, עכשיו כל זה יכול להיעשות באינטרנט. במגזינים על סקס, אתה יכול לקרוא את הרבה כמו עובדות מבדרות והכרחות! אגב, למרות המיתוס הממושך, כי מגזינים קריאה הוא זכותם של הנשים, על פי הסטטיסטיקה, את המגזינים על סקס קרא 55% ו רק 45% גבירותיי. גברים בשאלה זו רוצים להיות לפני הפלנטה, וזה ראוי לשבח.

Просмотров: 258 | Добавил: kaylinco8ca | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar