10:32
סקס עם קצפת או מפואר האהוב שלך

יש מצבים ביחסים כאשר ערב רומנטי הוא פשוט הכרחי. בשלבים המוקדמים של מערכות יחסים בצמד יש הרבה סיבות לרומנטיקה. רק תזכור את תחילת סיפור האהבה שלך - תאריך לנשק, עיסוי מרגיע, סקס עם קצפת ... מה שהם פשוט לא ניסו. ועכשיו?

התוכן של המאמר

1 להישאר לבד 2 ארוחת ערב מבשלים 3 לארגן פינה נעימה 4 קח את עצמך

הנה היום הסטנדרטי ביותר במשפחה הרוסית. התעוררתי במהירות ביצים מקושקשות עם כוס קפה, רץ לעבוד. יום מגיע לסיום, אתה חוזר הביתה מוקדם יותר. באופן טבעי, השף שוב מדולל עליו חבורה של עבודה ועכשיו עד מאוחר בלילה נאלץ לשבת במשרד, לפרק את ההרים של משימות.

קצב כזה של החיים הוא השפעה שלילית מאוד על רגשות קלים של אנשים זה לזה. משפחות מיהרות בשל העובדה שאנשים פשוט להפסיק להתעניין בעניינים ולמצב הרוח של חצאי שלהם. על אדמת זו מעת לעת, אי הבנה ואפילו מריבות חמורות. ביחסים הפקודה בבגידה ובגידה. מי יאהב את זה נורא נקודת מבט? האם זה כל כך הרבה שנים עבור לבנים זה לבנים העצמה את יחסיהן?

כמובן, כל אדם יענה על מה שהוא רוצה אתה יכול להישאר יותר במשפחה תשוקה ורומנטיקה. זה לא רק אפשרי זה די קל. הדבר העיקרי כאן הוא גישה יצירתית מסוים סְדִירוּת.

אין דבר קל יותר מארגון הרומנטי ערב לשניים. לארגון שלו, אין צורך להוציא סכומים גדולים של זמן. הכל קל כמו פעמיים.

נשאר לבד

נראה שזה הנקודה הקלה ביותר של כל. אבל יכול להיות נסיבות שונות. אלה ייקחו נוכחות של ילדים. אתה יכול תמיד שאל מישהו מן יקיריהם כדי להשגיח על fidget יום אחד.

שאל את האהוב שלך כדי תקציר מן המציאות - שיחות מהעבודה או מאמא אכפתיות מדי. היום בערב אתה חייב להקדיש זה לזה. שום דבר לא צריך לשבור את ההגדרה האינטימית.

ארוחת ערב 2

זה לא אומר זמן רב לעמוד בתנור לנסות להכין את הכלים המתוחכמים ביותר שנמצאו באינטרנט. ביום הזה אתה חייב להיות רגוע ומלא אנרגיה, אשר אז לשפוך על אהבה. משלוח שירותים ממסעדות - פתרון נהדר אם ב לקבל אין כלים כאלה, להכנת אשר אתה לא צריך להשקיע כמה שעה (ות.

סיים את בקבוק הארוחה שלך של יין טוב או שמפניה. זה יוסיף perchnow קטן הערב הרומנטי שלך בבית. אתה לא צריך לשים משקאות חזקים או בירה על השולחן, גם אם אתה אוהב כאלה Aperitifs.

עמידות רוסית וחוסר מידע זרועו מבט לא מדויק כי ליווי הוא בהכרח משהו, עם בושה, נתון, על עובדה זו חייב להיות שותק. עם זאת, כמה יחידות יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

הם לא יוכלו ליצור את האווירה הקסומה לשניים שאתה צריך.

תן למלאי יהיה פירות מועדפים וגרגרים. ללכוד תרסיס תרסיס בסופרמרקט - אתה יכול ליישם אותם לא רק ב אכילה אבל על זה קצת מאוחר יותר.

לארגן את הפינה הנעימה

זה שווה רק כדי לצרף פנטזיה קצת, ואת שלך חדר שינה נשוי השתנה לחלוטין. האלמנט העיקרי, כמובן, מיטה. החלף מצעים במיטה על הכי יפה והטוב ביותר. בקפידה להפיץ את הכריות. כאילו אתה פשוט לזרוק את המשותף שלך במיטה צעצועים סקסי.

איפה הרומנטיקה ללא נרות? הם יכולים להיות מונפקים לא רק את השולחן שבו אתה יפה לשים את האוכל הטעים ואת כוסות היין, אבל החדר שבו מתוכנן מעשה התשוקה של האהבה.

שירותי ליווי בישראל משולמים באופן מושלם. לעתים קרובות, הלקוחות הם בנים בטוחים, זה שהם מבקשים להסתכל בהצלחה בפסטיבל, הליכה ישירות מתחת לטפל עם אישה יפה. הכנסה זו די די, אז כדי להבטיח את עצמו באופן אישי לספק את האובייקטים הדרושים.

זה שווה לשלם לאחור אור נרות סלאש - רומנטיקה יבוא מיד.

בריא ישלימו את האווירה של מנורת ארומה. אֲפִילוּ מעולם לא, לא השתמשת בארומאמל, היום היום המתאים ביותר, לנסות. ישנם שמנים אתריים טבעיים רבים כי לתרום לילות נלהבים יותר. דירות דיסקרטיות בצפון

ברגמווט תורם להתעוררות הפנטזיה להירגע פנימי; וניל - מגביר את החושניות; Ylang-ilang עוצמה אפרודיזיאק. אם תוסיף טיפות למנורה - העוצמה תהיה טובה יותר מהרגיל. יסמין - מקדם מעשים ארוכים יותר; ציפורן תסייע בחיזוק אורגזמה ומורחבת; רוז יעזור לך להראות לנשיות שלך.

קח את עצמך 4

הערב אתה חייב להיות מלכה. לקחת אמבט קצף. תן את העור שלך בתצוגה הטובה ביותר, תשומת לב מיוחדת זה שווה לשלם עבור אותם חלקים של הגוף כי אדם יהיה ללטף בעיקר. סביר להניח שאתה, כמו אישה אמיתית, בארסנל קרמים רבים קרמים לתת את העור של silkiness - להשתמש בו.

תסרוקת היא גם חשובה מאוד. לא לבנות עיצובים מטורפים או לשפוך שיער עם לכה. גברים אוהבים לרחרח ולגעת תלתלי נשים. רק לעשות אותם קצת - תן להם להישאר טבעיים ואת רך.

הלבשה תחתונה היא נשק הנשף המוני. אולי, גרבונים כותנה נוחה לך. אבל הערב הזה יפתיע את האיש שלך הפתעה נעימה בצורה של קבוצה יפה של סגנון אחד וצבע. לא שווה את זה שילוב לא תואם - זה חל על חובבים ללבוש תחרה לבנה גרבונים ולהוסיף החזייה האדומה שלהם.

זכור את קצפת כי אתה מראש מוּכָן? אז הקפד לנסות סקס עם קצפת. איש לא יסרב להוסיף אלמנט מתוק כל כך מעשה אהבה נלהב. תן הערב הזה להיות עבור זוג שלך שגרה נעימה יחזור באופן קבוע.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

סקס עם קצפת - דרך מצוינת לגוון את החיים הסקסיים. אני ממליץ לכל זוג לא לעמוד בשקט, אבל כל הזמן להתקדם, אפילו בשאלות של אינטיהם. ככל שתעסוק עם אותו מין, פחות הוא ייהנה. חידוש, נשימה טרי ושיעור הניסויים - מה שאתה צריך! נסה סקס עם קצפת או אוכל טעים אחר. חבר חלב של הדבש האהוב שלו, ריבה או חלב מרוכז ולעשות מציצה מדהימה! הצג פנטזיה ולא לעצור שם. תן לכל מין להיות כמו בפעם הראשונה!

Просмотров: 118 | Добавил: kaylinco8ca | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar